Soru Station

Hai! pada hari ini pula saya nak bercakap mengenai sebuah restoran ini yang terletak di Kota Damansara berhampiran The Strand yang bernama Soru Station.

Kalau anda ingin tahu, Soru Station ni menghidangkan makanan- makanan western seperti lamb chop, pasta, grill, burger dan sebagainya. Ini adalah contoh menu yang terdapat di restoran ini


 Image result for menu soru station Image result for menu soru station
Image result for menu soru station      Image result for menu soru station

Soru Station ini beroperasi setiap hari jam 5 petang hingga 1 pagi kecuali pada hari Isnin. Restoran ini juga terletak di Kuala Lumpur . Konsep yang dilaksanakan ialah seperti restoran fast food iaitu secara langgan sendiri. Anda harus order makanan di kaunter dan mengambil tempat duduk. Kemudian makanan akan dihantarkan di meja anda.

Usah risau tentang harga kerana semua harga makanan disini dijamin murah dan berpatutan. Harga minuman juga amatlah murah iaitu dari RM3 sahaja secawan. Disini terdapat minuman dinamakan Tower kerana ianya diletakkan didalam bekas tinggi dan mempunya 4 perasan iaitu teh ais, blackcurent, honey dew dan mangga. 

Tentang makanan pula, semuanya dijamin sedap kerana saya juga pernah ke sini beberapa kali. Ini adalah bukti haha...




Sekiranya anda adalah 'first timer'.... saya galakkan anda untuk mencuba makanan 'signiture' iaitu yang menjadi pilihan ramai. Sekian, terima kasih.



Comments